Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Och massa blandat.

Kategori: Allmänt.

Nu ligger det en massa bilder i mitt album som jag inte laddat upp. Massa bilder. Som i december och januari... Så nu kör vi.
Annars håller jag och J på att buda på en lägenhet så livet är allmänt pirrigt just nu.
 
Jag åt visst sushi den 30e november.
 
Fixade julstämning! (obs, ja jag har plockat ner den!)
 
Jobbade. Såhär ser jag ut varje dag.
 
Kring jul spelade jag mycket Zelda.
 
Vi hade julmys med jobbet och Evelina gjorde tryfflar som hon bjöd på. Mums!
 
Jag lyckades få till pepparkakor och är mycket nöjd!
 
Titta så tjusiga!
 
Min!
 
Julklappshögen växte.
 
Hade precis slutat - skulle på kalas!
 
Lite mer kalasredo.
 
Vårskorna fixade! Tyvärr kom snön precis.
 
Jag har sovit mycket. Tydligen har jag jobbat 40h för mycket på ett par två-tre månader. Klart man blir trött då!
 
Julklappen från J! + en Kindle. Jag ska snart ladda ner en bok.
 
Firade jul i skogen med mamma, pappa och syster.
Årets julkort ser nu ovan.
 
Sen följde alla med mig hem så jag fick sova på soffan.
 
Syster ville ha receptet på den goda soppan/grytan jag brukar göra.
Jag är så ledsen över att min handstil har blivit så ful med åren. Usch.
 
Kom på bästa sättet att döja blåmärkena från frivändningarna.
 
Firade nyår hos Alex och Erik och Bonnie och Elton.
 
Handlade visst. Hittade lila Babybel. Ingen skillnad mot dom vanliga.
 
Blev med röd jacka.
 
Många sånna här kvällar framför Arkiv X.
 
Fick till en liten spontan after work.
 
Målade naglarna.
 
Och igen.
 
Och köpte nagellack.

Tränade på Friskis.
 
Handlade.
 
Åt mat.
 
Tog ett fult kort åt Alex.
 
Fick hem Naked3!
 
Hade kalas! Tack alla och tack för alla fina presenter! Nagellack, termobyxor, vantar, smycke, ljus och te. Tack tack tack!
 
Ett av lacken: Essie - On at silver platter.
 
Finfina örhängen!
 
 
 
 
Och en ny ring från Edblad.
 
Och en till.
 
 
Nytt träningslinne! <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: