Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Och allt annat som hänt de senaste veckorna.

Kategori: Allmänt.

Jag tror att jag har varit lite hösttrött. Trött av allt det mörka. Jag bara jobbar, tränar, åker hem och duschar/äter och går och lägger mig känns det som. Träffar inga vänner och knappt Jonas heller. Men men, snart vänder det.
 
Jag var på kalas hos Lars.
 
Och stackars Kitty.
 
Köpte nytt lås till cykeln.
 
Tränade visst...
 
Och vi inventerade på jobbet en kväll. Alltid värsta kvällen på året...
 
Bara 100 sidor kvar av Harry Potter. :(
 
Mamma sov över så jag snyggade till denna (detta är innan).
 
Hade hemma-spa!
 
Körde Kettlebell. Obs svetten överallt.
 
Morotssoppa in progress.
 
Namnam.
 
När jag blir stor vill jag ha en sån trappa.
 
Jonas gjorde en säker matlåda till mig.
 
Jag letade efter min baddräkt. Den var svart. Jag fann den.
 
Åkte på riktigt spa med jobbet.
 
Den fina utsikten från fönstret.
 
Maten var god.
 
Och efterrätten  var bäst. Men det är den jämt.
 
Jag åt t.o.m en macka till frukost!
 
Kom och köp så att ni syns!
 
 
Började dagen med att cykla omkull. Detta är mitt högra knä.
 
På önskelistan.
 
Förra veckan var det sista gången på yoga-kursen. Det har varit spännande och jag kanske provar igen nån gång. Kan ni hitta mig?
 
 

Kommentarer

  • Sara säger:

    Tänk om jag hade hälften av din träningsmotivation... Men det är bra, brukar gå in här och läsa och då känner jag alltid att "shit jag måste dra och träna" =p Så tack för motivationen, mitt mål är att jag någon gång ska bli lika duktig som dig, men det kan nog dröja =p

    Svar: Tack hörru! Kram!
    Chris

    2013-11-28 | 17:24:41

Kommentera inlägget här: