Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Crossfit 131130.

Kategori: Crossfit.

Idag var jag väldigt väldigt seg och inte alls sugen på att träna. Men jag avamälde mig igår (både bulgarian split squats och armhävningar skulle slita på mitt onda knä kände jag.) Och igår fick jag dessutom umgås med pappi istället. Han bjöd på irish coffee och jag bjöd på en sovplats.
Lördags pass lockade inte alls (HSPU och Skin the cat) så jag bestämde mig för att köra på egen hand på Friskis.
 
Jag körde måndagens pass:
 
EMOTM20
5 Rumänska marklyft (osäker på om dom körde med stång eller KB, men jag lånade den nya 32kgs KBen)
5 Dubbla KB Push press (12+12kg)
 
EMOTM20
5 Hang squat clean (28kg)
8-10 dips på pall (skulle eg vara ringdips)
 
Sen körde jag WOD:en från i torsdags igen och idag var inte håret ivägen!
 
40-30-20-10:
Double unders
Situps
Alternerande svingar (Rx, 12kg)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: