Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Syrefabriken 10 år.

Kategori: Träning.

Jag glömde ju helt att berätta att jag var på kalas på fredagen. Friskis firade 10 år i sin lokal Syrefabriken och firade detta genom att bjuda på 10 st minipass vardera 10 min långa.
 
Vi var 100 personer som körde detta pass och det var verkligen skitkul att prova på allt. Nu går jag iofs på allt och lite till men det var riktigt roligt med lite av varje.
 
Det vi fick prova på var gympa, afrodans, styrkedelen från ett gympapass i stora salen.
Sedan deldes vi in i tre grupper som cirkulerade mellan spinningsalen det det kördes (dam dam dam SPINNING), lilla salen (cirkelfys) och stora salen TMI (träna med instuktör).
 
Sedan samlades vi åter i stora salen för att avsluta med core, dans, flex och slutligen yoga.
 
Varsin present fick vi också:
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: