Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Crossfit 130226.

Kategori: Crossfit.

Idag gick det inge bra för mig. För dålig teknik, för lätta vikter. Nej, det var inte alls bra idag.
 
Teknik:
Double under (dom där hoppen med hopprep när man på varje hopp låter repet gå två varv)
Jag fick till ett par i alla fall!
 
WOD:
21-15-9
Knees-2-Elbows (Redan efter 10 st dog mina händer. Satan i gatan vad ont jag hade så jag kunde inte fortsätta så jag gjorde situps sen istället. Nästa gång tar jag fan i mig handskar.)
Wallballs (3 kg, jag ska köra 6 kg nästa gång)
Snatch med kettlebell (höger och vänster) (Jag tänkte göra snatch men fegade ur och gjorde high pull istället men hade alldeles för lätt vikt.
7.50 tog det i alla fall
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: