Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Mästarnas mästare.

Kategori: Crossfit.

I lördags hade vi en tävling i boxen: "Mästarnas mästare". Egentligen inget för mig men jag ställde i alla fall upp och deltog och klarade alla moment!
Jag ska se om jag minns allt...
 
1. Prowler pull - 100 meter, 50kg. Jag kom hela vägen!
2. Mät upp 2kg sant i en plastpåse. Jag tog för mycket. :(
3. 25 siffror skrevs upp på tavlan, vi fick se dom i 60sekunder och skulle sen skriva upp dom. Gick sämre än vad jag trodde. Jag brukar vara duktig på siffror.
4. Bär 2,5/5/10/15 kgs bumpers över huvudet, ca 30 meter. En i taget. Spring tillbaka och hämta en ny. Det sista som skulle över var en skivstång med 30kg. Trodde inte att jag skulle klara av 30kg men det gick!
5. Ca 20 bilder av kända kvinnor som vi skulle namnge och hitta en röd tråd. Den röda tråden var att de alla har ett eget pass. Gick sämre än jag trodde.
6. Trestegsjämfotalängdhopp. Tja, ni fattar. Jag var sämst. :P
7. 50 Ryska svingar (16kg) 200 meter löpning, 40 Mountain climbers, 200 meter löpning, 30 Situps, 200 meter löpning, 20 Utfallssteg, 200 meter löpning, 10 Burpees, 200 meter löpning.
Jag trodde inte att jag skulle klara detta. Jag ville bryta, men jag klarade det! Och jag sprang hela tiden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: