Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Veckan som gått.

Kategori: Allmänt.

Solen lyste.
 
Jag fick en blomma efter en frågestund jag deltog i med Hjärt&Lungsjukas förening.
 
Alex ville ha receptet på min favoriträtt just nu. Från lchfrecept.com
 
Jag tränade ensam i lilla salen i torsdags. Fantastiskt skönt. Jag gjorde mitt egna cirkelfys-pass. 10 stationer, 5 varv. Gött.
 
Lite smink hade jag  visst en dag.
 
Och örhängena fick jag av J.
 
Josse och jag hade mys igår, tyvärr frossade jag i gottis och har inte kunnat sluta än. Nya tag.
 
Och lite nytt ifrån Sleek. Jag ska prova det imorgon när det är sminkdags igen.
 
Kramar på er!
 

Kommentarer

  • Emma säger:

    fitness bruden! :D Syns verkligen att du har legat i hårdträning på gymmet. Snyggt jobbat!

    Svar: Tack!
    Chris

    2012-10-20 | 23:00:47
    Bloggadress: http://kiwihunden.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: