Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Grön onsdag.

Kategori: Allmänt.

 Det  var visst en grön onsdag, både i smink- och klädväg.



 
J. lyckades inte riktigt fånga mitt hår som jag bad om, så här ser ni även en del av mina fina Chilli-produkter.
 
Precis när jag skulle cykla iväg till jobbet så kom postis och han bar en Glossybox så jag sprang efter honom och frågade om det stod mitt namn på den - och det gjorde det.
 
Inpackningen luktar fantastikt gott av ananas, rouget är finfint, läppglanset luktar gott och är i en användbar nyans medan stiftet är gräsligt, body butter känns meh då jag aldrig smörjer in mig och tvätten ska bli kul att prova.
 
 
På dessa tre bilder nedan har jag provat det fruktansvärda läppstiftet. Kom igen brunt!?
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: