Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Skåne.

Kategori: Allmänt.

En liten sammanfattning av vad jag har hittat på de senaste två veckorna.
På tisdagmorgonen (den 10e) satte jag mig tidigt på tåget som skulle ta mig till första anhalten (Katrineholm) på min resa ner till Skåne. Det blev dessutom byte i både Norrköping och i Hässleholm innan jag äntligen anlände till Kristianstad där min pojkvän befann sig. Jag tillbringade ett par dagar där tillsammans med Jonas, hans syster och hans far.
En dag var vi nere på stan och jag fick shoppa lite medan Jonas klippte sig.
Vi har promenerat runt mycket och Jonas har visat mig på stan. Dom har en park med massa djur, mest fåglar och jag såg en gås. Jösses vad stora dom är!
Vi var på regionmuséet och såg bl.a. en utsällning av Joan Miró och en av Lars Wallin kläder. Jag var mer imponerad av Lars Wallins verk. Sjukt snygga kläder!
 
 
 
Det gick att köpa hyfsad mat på muséet. Detta är en sallad på squah, fetaost, grönsaker och valnötter. Tranbären (?) petade jag bort och brödet lät jag bli.
 
 
Naturrum.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: