Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Och shopping-söndag.

Kategori: Smink.

Idag gav jag mig ner på stan för att hämta ut mina tågbiljetter. (Jag åker ner till Skåne på tisdag och vidare till Köpenhamn under helgen.)
Självklart halkade jag in på både Åhléns och HM och kom inte direkt tomhänt därifrån..
 
 
 Dagens outfit.
 
På HM köpte jag denna söta sak. (Det är en 38:a förresten, jag är så glad!)
Nu ska jag leta på deras hemsida efter de andra klänningarna jag köpte.
 
Här har vi den men i fel färg/mönster:
Jag köpte en blå och en svart.
 
Den bästa shoppingen var dock på Åhléns.
 
För detta betalade jag 394:-
 
Vi börjar längst upp till vänster.
Parfym från CLEAN. Detta är en fullsize av Cotton T-shirt. 349:- gav jag för den då det var halva priset.
Deras dofter är fräscha, lätta och helt okej att ha på jobbet. Ingen kan ju klaga på att man luktar rent.
 
MNY säljs ut på mitt Åhléns så 15:- styck betalade jag för dessa tre blåa lack.
 
Escada-parfymerna innehåller bara 4 ml st, men det är skitbra för att se om man hittar någon ny favori och perfekt på resa. Jag har deras Taj Sunset sen innan och gillar den.
Detta fick jag med på köpet på något vis, Jag vet inte riktigt hur det gick till. 299:- sa prislappen.
 
Annars var jag iväg på träning nu på eftermiddagen. 75 min medel/intensiv. Det var gött. Imorgon ska jag träna både morgon och kväll hade jag tänt.
 
Söndagkväll = mask och inpackningskväll.
 
Och epileringskväll. Det står "Satin Massage" på den. Massage skulle jag ju inte kalla det även om det inte gör lika ont som i början.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: