Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Glossybox juli, en riktigt riktigt dålig box.

Kategori: Smink.

Jag är otroligt besviken på månadens box. Jag vill nästan inte vara med och leka längre. Jag vet att det mest är ett lotteri, men läser ni verkligen inte vad vi har fyllt i i våra profiler?
Sen ser man att andra har fått fyra fullsize-produkter värda nästan 1000:- kronor och så sitter jag med det här. Nej, skärp er Glossybox.
 
 
Energidryck - Jag dricker varken kolsyra eller äter socker.
Primer för ansiktet - För fet hy, det enda som ska bli kul att testa. (Men 5 ml för 139:- som boxen kostar, alltså nej...)
Saltvattenshårpray - Mitt hår är så långt att jag kan sitta på det, det går liksom inte att få till volym.
Hårolja - Alltså nej, inget för mig. Men jag ska prova dom.
Solskydd för kropp - Det som gjorde mig mest besviken på denna box. SPF 15!? Är det ett skämt eller? Jag har fyllt i att jag har den ljusate hudtypen så jag kan inte ha så svag faktor.
Läppglans - Som luktar körsbär. Jag hatar körsbär.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: