Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

En liten uppdatering, och nya tights!

Kategori: Träning.

Hej!
Nu har jag precis kommit hem från träningen och ska försöka att ta mig till duschen.
Lovar att uppdatera ikväll med allt som hänt dessa 10 dagar eller vad det kan vara. (obs det har inte hänt speceillt mycket, därav att det är ganska dött här. :P )
Jag var på stan med Alex och hennes mamma idag och blev glad när jag fann dessa tights från Adidas på rean. Jag har sett dom någon gång förut men kan inte plancera var, men jag vet att jag har drömt om dom i alla fall. 
 
Kom på att jag har en självutlösare på kameran så jag kanske lyckas att fota hela mig i fortsättningen!

Kommentarer

  • jossebosse säger:

    fina! :) kom på att jag ska svara på ditt sms nu :P

    Svar: Bättre sent än aldrig!
    Chris

    2012-07-27 | 19:24:29
    Bloggadress: http://dansairegnet.se

Kommentera inlägget här: