Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Dagens läppgunk.

Kategori: Smink.

I veckan har jag fått hem två nya fruktiga läppglans som jag testat lite grann.
Den ena är från månadens Glossybox: Anatomicals SPF Lip Balm med en stark doft av syntetisk körsbär. (Som dom där fruktansvärda godisarna som ser ut som körbär.) Och sen The Body Shops Born Lippy Strawberry, som även den luktar syntetiskt men då såklart av jordgubbar.
 
 
Anatomicals kommer i en trevlig tub men jag gillar som ni kanske märkt verkligen inte doften. På läpparna ger det knappt någon färg och är duktigt kletigt.
 
Body Shops kommer tyvärr i burk så jag använder en pensel för appliceringen. Doften är riktigt trevlig och eftersom detta är ett balm så smälter det snabbt in i läpparna och gör dom mjuka och sköna.
 
Anatomicals till vänster, Body Shop till höger.
 
Anatomicals till vänster, Body Shop till höger. Som ni ser blir det knappt någon färg utav något utav dom.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: