Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Torsdagens träning!

Kategori: Träning.

Idag provade jag faktiskt något nytt i träningsväg. Ja, det är sant! Cirkelfys stod på schemat och jag var i början lite rädd men det hela gick fint.
Nio stationer med bl.a. kettleballs, armhävningar, utfall med skivstång, plankan med vikt och nån form av rodd med hjälp av TRX (gummiband som man höll i, lutade sig bakåt och drog fram sig själv.)
Sjukt bra träning och jag lär ha ont imorgon. På höstens schema finns det dessutom ett pass som jag kommer att kunna gå på. Wiho. Perfekt styrka att lägga till min övriga konditionspass.
 
Jag svettades dock så mycket att mina Five Fingers nu ligger i tvättmaskinen. Hoppas att dom överlever.
 
Det blev ett litet Step-pass efterråt också.
 
Jag är så trött i kroppen nu, men sådär gött ni vet!?
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: