Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Nytt ifrån Sleek.

Kategori: Smink.

Jag klickade bl.a. hem Sleeks OS-kollektion som förutom paletten i inlägget innan innehöll ett rouge och ett läppglans. Ni ska få kika på dom nu, först rouget (bronzern enl mig) Honour.
 
 
Näst på tur är Pout Polishen Pride som är ett läppglans i burk. Jag brukar verkligen inte gilla glans i burk, men detta betedde sig bra och luktade dessutom gott. Kanske inte den vackraste nyansen jag har sett men jag ska absolut prova något annat Pout Polish.
 
 
Sedan innan hade jag ett av Sleeks Blush By 3, Lace och denna gång fick den tre nya kamrater: Pink Sprint, Pumpkin och Flame. Längst ner har ni min äldre Lace.
 
 
 
Sist men inte minst blev det ett par stycket Pout Paint som har varit nyfiken på i flera år. Detta är den första produkten från Sleek som jag såg.


Blått!? kanske någon tänker nu men grejen med dessa är att man kan blanda dom och få helt andra färger. Ni ska få vara med och leka någon dag.

Jag provade det röda Pin Up efter träningen och oj vad lite det behövs för att ge färg.

Sen förtjänade jag en lång dusch efter två timmars träning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: