Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

20110130.

Kategori: Shopping.

Idag fick vi gå upp tidigt så att besökarna hann med tåg och buss. Vi gjorde bästa frukosten och vandrade mot stan.
Sen gick jag hem och städade och diskade. Jag var så nöjd att jag diskade det mesta i natt innan vi lade oss.

Annars så har jag sovit och tränat idag. Och tittat på lite Star Trek.

Köpte mig lite presenter nu ikväll:


Seche Vite ska tydligen vara det bästa överlacket av alla. Köpte även ett par andra över- och underlack då mina börjat att ta slut. Det blev bara tre färgade lack av nio i denna beställning. Två av dessa kommer från Orly's Cosmic FX-kollektion.





Sen så blev det lite från Nelly också. Min ögonskuggsprimer börjar att ta slut och så såg jag detta set:


Neccesär, fullstor primer, ögonskugga/rouge-kit, fullstor mascara, fullstort läppglans, prov på en ansiktsprimer som ska förminska porerna (!) och en borste.


Och två par trosor. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: