Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

20110407.

Kategori: Allmänt.

Idag blåser det mycket så vi slappar mest. Dom andra dagarna har det varit riktigt varmt med strånande sol och säkert 25 grader varmt.

Idag när var vi nere för att handla så fastnade vi åter igen inne på ett apotek (dock ett annat denna gång). Det finns så mycket roligt smink! Och så billigt! Jag köpte 4 läppstift, 1 läppglans och 3 nagellack för ca 80 kronor. Hoppas verkligen att jag inte behöver att betala övervikt för min väska...

Igår och i förrgår var vi nere på stan här i Santa Barbara och jag fick shoppa loss på Forever 21. Tror att dom andra börjar på att bli trötta på mig... Jag har köpte 4 par solglasögon, ett par klänningar, några tröjor och nya trosor. Dom har Victoria's Secret här så det har blivit lite fina underkläder också.

Imorgon åker vi till LA (ca 1.5 h bort) och stannar där hela helgen. Vi ska till Disneyland denna helg och har tänkt att gå där i 2 dagar. Det blir antagligen Walk of Fame på söndagen och nästa helg ska vi till ett nöjesfält.

Tja, det var en liten uppdatering härifrån och ja, ni ska få massa bilder framöver.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: