Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Dag 58.

Kategori: Vad bloggen tidigare handlade om - Akne.

Idag känns mina läppar mycket bättre. Jag har glasögon jämt nu för tiden. Buhu. Känner inte av någon annan torrhet än i ögonen som tur är. Flagnar kanske lite i ansiktet men hårbotten är lugn igen. Vänster sida börjar se helt okej ut! Vill att höger ska ge med sig nu bara. Lite ont i nedre delen av ryggen har jag börjat få också, vet inte om det beror på min kassa datastol eller medicinen. Det gör inte jätteont men det är lite ömt. Känns som om man har haft träningsvärk och det är typ sista dagen man har känning utav den. Huvudvärk har jag flera gånger i veckan med. Nu pics!


Höger sida.


Höger sida igen.


Vänster sida.


Vänster sida igen.


Framifrån.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: