Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

20101123.

Kategori: Shopping.

Åh nu är jag hemma igen! Idag har jag spenderat 8 h på tåg. Inte så värt.
De flesta av mina grejer anländer kring jul men jag tog med lite grand nu i alla fall.


Mina vinter-Martens kom dock med posten.


Harvest Moon! 249:-


En sport-BH och stenar jag ska ha till smink/naglar. 49:- + 12:-


2 par fin-fina skor. 299:- + 114:-


Sen så hade jag en timma över i Göteborg och sprang till MAC-disken.


Dazzel Lipstick: Hellraiser och Sweet Bits. FANTASTISKA! 180:- styck.
Sweet Bits har jag redan köpt en gång men jag har tappat bort det. Jag tappar inte bort grejer så det hela är jättemärkligt. Hoppas att det dyker upp nu när jag har en backup.

Vad som kommer hem i jul:
  • 2 stycken stora kuddar, svart bakgrund med vita stjänor.
  • 7 par strumpor.
  • Depend nagellacksremover.
  • 3 st svarta hårfärger.
  • 2 par trosor.
  • Diskmedelspump.
  • Post-it.
  • 2 st ögonsminksborttagningar.
  • 2 st tavlor med blommor.
  • En kruka i silver.
  • En spetsklänning.
  • Ljuslyktor.
  • En tavla med Buddha.
  • 2 st bärkassar.
  • En klänning, svarta/rosa.
Dyr helg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: