Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

20101231.

Kategori: Allmänt.


I början på veckan åkte jag och Alex till IKEA och köpte ett soffbord till mig.


Såhär bra blev det! (mörkt)


Stjärnkudden kommer från Ullared. Alex kom hit med mina Ullareds-saker som bott hos henne i Kalmar fram tills nu.


Köpte även en kökslampa på IKEA som inte har kommit upp än.


Och en tavla som blev fel men som duger.


Jag skulle ha satt in dom här bilderna i ramen ovan men dom var för små...


Jag fick ett par "Hello-Kitty-kinderägg" i julklapp av syster. Jag ska önska mig fler.


Klocka som jag fick i julklapp. Den hänger i köket.


Ullareds-tavlor som sitter i hallen.


Emma gjorde en pärlplatte-tavla av mig i examenspresent som äntligen har kommit upp på väggen!


I sovrummet hänger även dessa.


Och den här lilla har jag även fått upp nu.


Den här har min syster målat och den sitter i vardagsrummet.


Den här behöver jag bättre upphängning till.


De orange knivarna fick jag i julklapp av jobbet. Stället som hörde till gav jag till syster och Victor.


Klänning från MQs outlet.


Spetskläning från Ullared.


Trosor från Ullared.


Svart hårfärg!


Lite ljus.


Ett par till.


En tavla.


Den hänger i min asiatiska hörna.


Jag fick en filt av mamma i julklapp. Det är Hello Kitty-motiv.


Jag fick även sköljmedel i paket.


På Ullared köpte jag strumpor med dagarna på.


Och sminkborttaging.


Och nagellacksborttagning.


Och en diskmedelspump. Den är inte lortig som den ser ut.


Post-it går alltid åt.


Och en fin kruka som jag ska köpe en fin blomma till.


Fick med mig lite saker från jobbet med kass hållbarhet.


Fräsch andedräkt ska det bli!


Men inga barn. Kan säkert vara bra att ha hemma. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: