Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Crossfit 140529.

Kategori: Crossfit.

AMRAP25
I par om två, en jobbar en vilar
10 PU (körde ringrodd)
10 Situps
10 Wallballs (Rx, 6kg)
10 Ryska svingar (Rx, 24kg)
200 meter löpning
 
Jag gjorde 6 varv och Jenny gjorde 5.
 
Tillägg 400 meter Farmers walk (16+16kg)
 
Intropass
Jag var dessutom med Sara och Jakob på intropass
Teknik: Ryska svingar
Svingstege
 
AMRAP15
I par om två, en jobbar en vilar
1 Rysk sving (24kg)
1 Boxhopp
1 Situp
40 meter Farmers walk (16+16kg)
Person 2 körde sedan 2 av allt osv...
 
Vi hann till 12 reps.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Nu börjar jag förstå de där förkortningarna någolunda iaf! Jag har fortfarande träningsvärk (har iofs hängt på stegar och målat hela helgen så det fick aldrig en chans att ge sig...) hur du orkade köra två pass samma dag kan jag absolut inte förstå. Men kul var det!
    Om vi flyttar tillbaka till Karlstad måste jag börja träna där :-)

    Svar: Haha. Men intropasset var ju svinlätt. ;)
    Chris

    2014-06-01 | 21:19:47

Kommentera inlägget här: