Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Crossfit 140516.

Kategori: Crossfit.

Usch i fredags var jag så sliten. Jag var nära att gå hem och lägga mig men tog mig som tur var till boxen.
 
A. Marklyft 5-5-5-5-5
Jag började på lugna 35kg eftersom jag var så trött. Piggnade dock till och jobbade mig upp till 70kg.
 
3 varv av
B1. Utfallssteg bakåt med skivstång 10/10
(15kg)
B2. Ringrodd/PU med band (egentligen viktad PU) 10 reps
B3. Bicepscurls 10 reps (15kg)
 
WOD:
I par om två, en jobbar en vilar
100 DU
80 Ryska svingar (Rx 24kg)
60 Boxhopp
40 T2B (knäuppdragningar)
20 HSPU (hanstående för mig)
 
5 min vila
 
50 DU
40 Ryska svingar
30 Boxhopp
20 Knäuppdragningar
10 HSPU
 
Skoj pass! Jag är stolt över 40 obrutna svingar och att jag vågade och fixade handstående. Åsa hjälpte mig med benen men jag kom upp själv de flesta gångerna.
Det var ett långt pass så vi hann inte på 60min, väldigt tråkigt när gruppen efter hetsar en...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: