Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

MyUS.com

Kategori: Shopping.

Igår skaffade jag ett konto på MyUS.com. Jag har beställt hem två saker från två olika hemsidor för att testa om det funkar. Snälla, snälla, snälla, funka!
MyUS är en hemsida som förser dig med en amerikansk hemadress till vilken du kan beställa hem varor som egentligen inte skickas utanför USA.  När paketet anlänt till MyUS ska man få ett mail, paketet packas om och skickas vidare till Sverige efter att man betalat fraktkostnaden. Det är ju oftast fri frakt från sidan men beställt från och till MyUS så förhoppningsvis blir man inte ruinerad på portot USA-Sverige. Jag har för mig att det kostade ungefär lika mycket USA-Sverige som inom Sverige när Josse skickade lite saker till mig för ett par år sedan.
Nu håller vi tummarna att detta funkar!
 
Detta klarade jag mig inte utan:
 
 
Vice 2 från Urban Decay.
300:-
 
Kat Von D - Spellbinding Eye Shadow Book. (Sephora)
350:-
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: