Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

En liten uppdatering.

Kategori: Allmänt.

Hej!
Idag har jag min lediga dag och det tackar jag för. Halsen krånglar lite, jag är lite öm och har en riktigt hes röst. Ingen feber men lite snorig och rosslig. Jag jobbade både måndag och tisdag och hade säkert kunnat göra det idag med men det är skönt att slippa. Vi har haft tre sjuka på jobbet och bland annat min chef så jag har fått pyssla ihop schemat lite själv. Får hoppas att dagen funkar bra med.
 
Ikväll är det sista dagen på Crossfitkursen. Om jag inte blir sämre gör jag som i måndags - att jag går dit och kör teknikdelen och inget mer. Det är så himla tråkigt att missa när jag har betalat för att gå. Jag tänkte köpa mitt årskort ikväll dock så är det gjort.
 
Igår fyllde jag 26! Jag bjöd mina kollegor på fika och glass och jag passade på att äta isglass för att lugna halsen.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: