Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Sephora!

Kategori: Smink.

Tyvärr var Sephora lite av en besvikelse. Det var inte alls som i USA. Där i Danmark hade de "vanliga" märken som man finner på Kicks. De hade enligt mig två "roliga" märken, deras egna och Benefit. (Buhu dom hade inte ens OPI by Sephora.)
Jag grämer mig dock att jag glömde köpas Sephoras oljerengöring för jag hade ju tänkt det! Om nån har vägarna förbi Sephora får du gärna langa en flaska eller två. Mitt lager från Cliniderm börjar att sina...
 
 
 
Läppstiftspennor från Sephora.
Jag kunde inte bestämma mig för färg... Köpte två stycken på fredagen för att prova och jag gillade dom så jag köpte resterande fem på lördagen.

 
Ögonpennor. Dom kändes mjuka och sköna i butiken man nu gillar jag dom inte alls.
Jag tänkte att den understa kunde vara ett alternativ till NYX Jumbo Pencil, men jag gillar den inte riktit.
 
Fina fina rouger. Jag har Sugarbomb sen tidigare.
 
Ett nagellack från deras egna märke och en nermattande primer från Murad. Denna fick jag fråga tre personer om för lyckas få rätt förpackning. Det är den som jag fick ett prov på i en Glossybox.
 
Två paletter. Ni vet hur jag blir...
 
Sculping disk och highlighter.
 
Den är sjukt stor!
 
Dom var generösa med prover och jag fick ytterligare ett som jag missade att fota.
 
 Jag sprang även på märket GOSH i en annan affär och bestämde mig för att prova ett krämrouge och en läppstiftspenna. Spetsen på denna är som en riktigt tuschpenna.
 
GOSH.
 
 
Sephora 02 Fancy Red
GOSH 003 Berry
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: