Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Crossfitpass 1.

Kategori: Träning.

 
Detta var vad jag fick ikväll. Fantastiskt bra! WOD:en var lite modiferad dock, vi körde "bara" 21-18-15-12.
Uppvärmningen bestod av tre varv av björngång - gå tillbaka, krabbgång - gå tillbaka - knäböj - gå tillbaka - höga knän - gå tillbaka.
 
Nu har jag i alla fall bestämt mig för att gå intokursen på 4 veckor (8 tillfällen) så får vi se vad som händer sedan.
 
Redan imorgon blir det nyheter för mig igen för 10.30 ska jag gymma med Therese hemma på Friskis. 
 
 

Kommentarer

  • Annika säger:

    Vart tränar du Crossfit? Inte på Friskis väl? Jag vill också!!! //Annika

    Svar: Hej! Nej, här: http://www.crossfitkarlstad.se/
    Chris

    2012-12-30 | 17:25:16

Kommentera inlägget här: