Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Vad Roaccutan har gjort för mig.

Kategori: Vad bloggen tidigare handlade om - Akne.


Innan/under behandlingen.


När det var som värst.


När det var som värst.


När det var som värst.


Strax innan behadlingen - efter 100 dagar.


Strax innan behandlingen - efter 100 dagar.


Ca 1 månad in i behandlingen - efter 100 dagar.


Ca 1 månad in i behandlingen - efter 100 dagar.


100 dagar - 180 dagar.


100 dagar - 180 dagar.


100 dagar - 180 dagar.


100 dagar - 180 dagar.


100 dagar - 180 dagar.

Jag har fortfarande mycket röda ärr kvar, men dom är på tillbakaväg, sakta sakta. Det kanske inte är så jättestor skillnad på 100 - 180, men jag ser och känner att det har hänt saker.

Det har inlägget var väldigt jobbigt att få färdigt då jag har kollat tusen bilder som jag tagit under halvåret.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: