Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Bundle Monster 2012.

Kategori: Smink.

För en vecka sedan fick jag se att Bundle Monster släppt en ny samlig med stämplingsbrickor så jag klickade snabbt hem två uppsättningar. (Ska ge den ena till min bästis, hysch...)
Redan idag kom dom hem i brevlådan.
Den 25e beställde jag lite saker från Nellys rea som dom inte har lyckats att leverera ännu. Misstänker tyvärr att det paketet är borta då jag inte fått något leveransbesked på mailen. Och nu är alla saker jag köpt slut. Surt. Jag måste verkligen sluta att handla där då det alltid blir fel.
Naglar var det.
 
Detta var vad jag pysslade ihop ikväll:
 
China Glaze - TMI (OMG-kollektionen fortfarande)
Underlack - Seche Base Coat Ridge Filling
Överlack - Seche Vite
 
25 plattor. Jag betalade $21.99, fri frakt från Amazon.
 
Plattan jag använde ikväll hade många fina mönster.
 
Denna gillade jag också. Mönstren är något bredare än Konads så dom tar hela tumnageln på en gång, gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: