Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

20100927.

Kategori: Shopping.

Idag var jag ledig så då har jag:
  • Sovit ut.
  • Handlat.
  • Lagat mat.
  • Bakat.
  • Städat.
  • Diskat.
  • Tvättat.
  • Ordnat bland mina kläder.
  • Shoppat.

Det var en sak jag inte hann med och det var att organisera bland lite papper. Imorgon kanske!

Över till shoppingen:


Köpte ett par skor för ett par dagar sen. Dom röda. 100 kronor! (Dom är nya!) Ska ha dom som prydnad.


Idag blev det en ny jacka.


En tröja med fin rygg.


Ett grönt fint nagellack. Jag ska fixa mina naglar imorgon!


Glitter som jag använder när jag sminkar mig. Svart och grönt.

Mamma köpte nya strumpor till mig för ett par veckor sedan som jag packade upp idag. Här kommer mina favoriter:



Och:



Roade mig även med att klippa bort prislappar på kläder jag inte använt ännu:


Det var runt 10 plagg...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: