Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Dag 2.

Kategori: Vad bloggen tidigare handlade om - Akne.


Höger sida.


Vänster sida.


Framifrån.

Inga förändrignar åt det bättre hållet. Jag har fortfarande gått med ont i magen och jag har lite smått inbillat mig att mina ögon är torrare än vanligt. Eftersom jag är linsbärare så vill jag verkligen verkligen verkligen inte få torra ögon då jag tycker att det är pest och pina att bära glasögon.
Jag har också inbillat mig att det "pirrat" lite i läpparna.
Men både ögonen och läpparna är jag osäker på om jag inbillat mig eller inte som sagt.

Vänster sida har påbörjat att "driva ut" allt som finns där inne känns det som och jag har fått flera röda utslag och finnar där sedan igår.

Igår när jag tvättade mig i ansiktet började en finne i höjda med örat att blöda. Den var jättekänslig men jag kan inte riktigt koppla samman det med behandligen.

Min foundation kletade ut sig mer än vanligt idag också. Annars brukar det blir efter cirkus 12 timmar men nu kom det ungefär mitt på dagen. Kanske är det något på gång?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: