Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Uppsala.

Kategori: Allmänt.

Jag hade ju tänkt att få vila upp mig lite nu när jag var i Uppsala men nu känner jag mig snarare tröttare än någonsin. Det är otroligt skönt att komma bort lite men otroligt skönt att komma hem igen.
Jag är numera elevhandledare åt farmaceuter ute på praktik.
 
Jag hade såklart bästa naglarna när jag åkte.
 
Mitt rum, och en liten vilopaus framför ett intressant program.
Ser ni väskan jag har där? Den gick bl.a. sönder under dessa dagar. Och mina örhängen. Och min tröja.
Skitliv.
 
På måndagen tog jag ett par shoppingtimmar i Stockholm men det kändes mest "mje". Jag hade höga förhoppningar på Sephora men sämre personal har jag knappt sett någonstans (och då vet ni att jag älskar amerikanska Sephora.) Inte sugen på att komma tillbaka dit i alls.
Detta fantastiska armband hittade jag inne på Edblad. Det kom tydligen med höstkollektionen nu men det var inte alls med i det släppet då jag klickade hem endel på en gång.
 
Mitt rum i Uppsala igen.
Jag missade visst att fota badrummet men jag hade badkar och spenderade en halvtimma där båda kvällar. Jag köpte badbomber inne på Lush.
 
Jag åt thai med en vän.
 
Och kaka. Alltid kaka i Uppsala.
 
Nya pyjamasen.
 
Fantastiskt frukost.
 
Jag hann med inditskt också.
 
Kaka?
 
Och bästa läsningen på tåget.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: