Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Crossfit 130917.

Kategori: Crossfit.

WOD 1:
I par om två, en jobbar en vilar.
5 varv var av:
30 Ryska svingar
15 Boxhopp
Jag körde med Camilla och vi var klara på runt 15 min.
 
WOD2:
Med start var 4e minut i 20 minuter:
10 DU
5 Pullups (jumping)
10 Armhävningar
15 Squats
5 Pullups (jumping)
10 Armhävningar
15 Squats
10 DU

Timecap 2 min/varv.
Sjukt jobbigt men någon förstörde min DU hela tiden så jag var lite irriterade. Jag hade en vägg bakom mig, en person till höger om mig och en person till vänster om mig, + den smarta personen som ställde sig framför mig och hoppade mer och mer bakåt för varje hopp... Trots att jag bad honom att flytta sig varje varv så icke. Så jag hann inte rikigt med de sista DUs pga detta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: