Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Massage + koppning.

Kategori: Allmänt.

I fredags var jag på min första massage. 75min helkropp. Jag visste ju att det skulle göra ont, men inte sååå ont! I lördags kände jag mig alldeles mörbultad, typ överkörd av en lastbil.
Jag fick även prova på något som heter koppning där en sugpropp fördes runt på min kropp. Själva sugproppen var i gummi och i den bildades ett undertryck som skulle vara bra för bindväven och främja blodcirkulationen. Ett par sugproppar fästes där jag var som mest stel men det får jag sota för nu... Jag kan inte visa mig bland folk..
 
 
Och en god nyhet!
På väg hem från träningen fick jag ägna mig åt min favoritsysselsättning: att hitta pengar!

Och då var jag 120:- rikare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: