Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Crossfit 130504.

Kategori: Crossfit.

Åh, dagens pass var jättejättebra! Så sjukt jobbigt. Jag var trött redan efter uppvärmningen och efter teknik/styrkan forsade svetten (det är inte så vanligt för mig).
Vi var dessutom bara 3 personer som körde så jag fick mycket tekniktips. Super!
 
Uppvärming:
3 varv av
5 Frivändningar
10 Situps
5 Ryska svingar
10 Squats med hopp
 
Styrka/teknik:
AMRAP 12 min
10 obrutna av varje!
10 Amerikanska svingar (16 kg)
10 Boxhopp
10 T2B (kan inte detta så jag hängde i ringar istället och gjorde knäuppdragningar. Hade fötterna nära marken så att jag kunde avlasta)
 
WOD 1:
4 varv av
10 Dubbla Kettlebellsvingar (10,10,12,14kg)
20 Utfallshop
vila 2 min
 
WOD 2:
4 varv av
8 Hängstyrkefrivändningar (25 kg)
8 Laterala Burpees
vila 2 min
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: