Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Crossfit 130319.

Kategori: Crossfit.

Denna vecka blir det bara ett Crossfit-pass. Dels jobbar jag långa dagar och på torsdag åker jag iväg till Göteborg för ett par dagar.
 
Dagens pass kändes iaf "nja" men när WOD:en var avslutat lyckades jag med ett delmål! Mer om det strax.
 
Styrka:
Styrkefrivändningsdrag - Styrkefrivändning - Frivändning
20 min att jobba upp till en tung vikt. 30 kg för min del.
Jag tycker att detta är svårt men roligt. Draget är det som är svårast. Men det är bara att nöta.
 
WOD:
5 varv
20 Double Unders (60 enkelhopp om man inte kunde DU, så sånna för mig...)
5 Hängstyrkefrivändningar (30 kg)
6.30 min
 
Jo, mitt mål som jag uppnådde:
Jag provade att hoppa lite hopprep efter passet och jag fick till fem stycken DU.
Hurra för mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: