Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Crossfit 130629.

Kategori: Crossfit.

Äntligen tillbaka efter en veckas uppehåll!
Jag har alltid varit, och jag är fortfarande rädd för att ta i för mycket. Nu på WOD2 tog jag verkligen ut mig, jag bröt till och med efter varv 3, la mig ner ett par minuter men kom tillbaka och fullföljde sen.
 
WOD1:
Grace =
30 st Clean & Jerk
Rx-vikten för damer är 41kg, jag körde på 27,5kg och blev klar efter ca 4 min. Jag kan nog ta 30kg nästa gång.
 
WOD2:
I lag om 3 (4 egentligen, kanske därför det var så jobbigt...) en jobbar, resten vilar. 4 varv var av:
 
40 m Prowler push (50kg)
80 m Shuttle run
40 m Prowler pull (50kg, fy fan i helvete vad jobbigt!)
80 m Shuttle run
80 m Farmers walk (16+16kg)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: