Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Kristinehamn.

Kategori: Allmänt.

Jag vet inte om ni alla är bekanta med Karlstad. Men på somrarna har vi båtbussar som går i stan och lite utanför. Jag och Jonas har sedan vi träffades för lite mer än två år sedan försökt att åka med en såndär förbannad båt men vi har aldrig lyckats. Nu lovade jag honom att vi skulle göra det i år och att han fick välja resa. Han valde resan till Kristinehamn på 2h och 10 min... Väl i Kristinehamn skulle vi kika på Jan Lööfs utställning (Skrotnisse ni vet.)
Vi bjöd med mor och far, syster och hennes Victor och hade en riktigt trevlig dag som avslutades på Skutis (ja, det är sant, men jag låg och sov i skuggan såklart.)
 
 
Mamma, mamma du måste ta ett kort så att det syns att jag varit på Skutberget!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: