Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Crossfit 130715.

Kategori: Crossfit.

Testveckorna är nu över, och även om det varit otroligt bra att hitta maxvikter är det skönt att det är som vanligt igen. Sista passet nu på sommaren börjar 18 så jag har lite problem eftersom jag jobbar till 18... Men jag har fått smita lite innan och imorgon när jag går till 18.30 ska jag träna med en av tjejerna i boxen vid 19.
 
Måndag = styrka
 
A. EMOTM (every minute on the minute)
1 Styrkefrivädning
1 Front squat
1 Push press
Jag körde med 30 kg (Push press begränsar)
 
B. Bulgarien split squats (minns att denna var med alldra första gången jag körde, jag fattade ingenting och var absolut inte frälst av CF)
3 set, 8 reps. per ben.
Jag körde med 10+10kg
 
C. 5-4-3-2-1 av
Styrkefrivändning (35kg)
HSPU (jag körde på pall, men imorgon ska jag se om jag kan öva lite...)
3.15 min
 
D. Hanstående, max tid. 5 set
Jag fick hjälp att komma upp. Ska försöka att öva lite imorgon som sagt...
 
E. Dead hang, max tid.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: