Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Crossfit 130701.

Kategori: Crossfit.

Denna vecka och nästa har vi testveckor i boxen. Vi ska hitta våra 1RM (1 Repetition Max) på många olika övningar, ett antal max antal, och sen har vi 9 olika WOD:s.
Så vi får pussla lite hur vi vill och jag håller tummarna att jag hinner med allt då jag börjar jobba nästa vecka. :( Jag slutar tidigast 18 och deras senaste pass är 18, men iom att vi lägger upp passet själva så borde det gå bra dom 2 dagarna.
Vissa saker har jag stukit för jag kan inte detta, men ska prova igen såklart.
 
Vi ska iaf hitta max på:
Marklyft
Front squat
Back squat
Styrkefrivändning
Styrkeryck
Sittande press
Bänkpress smalt grepp
Viktad pullup
Viktiad dip
 
Max antal av:
Pullups
Dips
HSPU
Armhävningar
 
Idag ägnade jag mig åt detta:
Styrka:
 
Bänkpress smalt grepp: 37,5kg
Back squat: 67kg
 
WOD2:
På tid, 2000m rodd
9.00 precis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: