Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Box.

Kategori: Träning.

Idag var jag och Therese på box. Det är inte något jag brukar gå på med det var roligt och kan absolut bli flera gånger. Jag tror att jag kommer att ha lite ont i handlederna imorgonen efter att ha hållt i mitsarna.
 
Idag är jag förövrigt öm på insidan av mina lår och jag känner även lite i axlarna efter gårdagens pressar. Jag längtar tills jag kan tekniken riktigt ordentligt och kan köra gärnet!
 
Jag fick äntligen hem de nya träningskläderna ifrån Casall. Byxorna sitter jättebra men jag ser inte färgen så bra nu när det är så mörkt ute. Jag känner mest att dom ser hudfärgade ut men med en glansig finish. Fint att se naken ut, inte. Kanske tar dom imorgon när Friskis firar 10 år på Syrefabriken. Det är ett roligt pass då, 10 olika pass 10 min av varje.
 
Jag fick hem både topp och byxa idag.
 
Nu är det dock läggdags för jag börjar 8.15 på fredagar.
Natt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: