Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Crossfit 130204.

Kategori: Crossfit.

Idag körde jag mitt första ordinarie Crossfit-pass. Det var skoj!
Teknikdelen bestod av pullups och marklyft. Jag fick hjälp av ledaren när jag gjorde pullupsen så jag kom hela vägen upp, han lyfte upp mig den biten som saknades så det var rikigt roligt faktiskt.
I marklfyt tog jag 45 kg.
 
WOD:
5 varv
20 utfallssteg
30 enkelhopp med hopprep
7 jumping pullups
90 sekunders vila mellan varven
15 min tog det
 
Efter passet var vi några som fick en genomgång av double-unders. Double-unders är hopp med hopprep när repet ska gå två varv på ett hopp.
Jag får inte till det än men jag ska öva!
 
Jag gissar på fruktansvärd träningsvärk imorgon.
Nattis
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: