Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Crossfit 130423.

Kategori: Crossfit.

Jag har varit utlånad till Charlottenberg i två dagar nu. Igår tog jag mig en vilodag men idag planerade jag att träna vid 19. Tåget skulle vara framma i Karlstad 18.43.
Idag var tåget försenat så jag klev av i Karlstad 18.55... Jag tog mig dock rekordsnabbt till Våxnäs och var bara 5 min sen (fick dessutom vänta vid nedfällda tågbommar).
Jag fick så klart vara med ändå men jag tycker att det är jobbigt att komma sent.
 
Dagens övningar nu då:
 
Styrka:
20 min
Jämn minut: 10 Wallballs (3/6 kg. Mest 3kg)
Ojämn minut: 10 Ringrodd
 
WOD:
AMRAP 10 min
12 Ryska svingar (24 kg)
8 Boxhopp
4 Dips på parallett
 
Sjukt jobbigt!
Även denna dag var jag rädd för boxen men jag kom upp på den tillslut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: