Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

20121108.

Kategori: Shopping.

Jag hittade ett par snygga/coola/fula tights på HM idag. Jag kunde inte motstå dom!
Varannan gång jag kollade ner på mina ben tänkte jag "men herregud, vad har jag på mig!?" och varannan gång "dom är ju rätt coola". Vad tycker ni?
 
 
Ikväll tränade jag station och lite styrka själv i Lilla salen. Cirkelträning med 3 olika redskap, 10 reps. och 3 varv av varje. (Passet fick jag på TMI:n igår)
 
TRX : Klipphopp, Rodd, Armhävning, Matrix.
Kettlebell: Sving, X, Avfällningsrodd, Benböj. (Hittar inte vad X heter nånstans. Man står i alla fall med kulan uppochned på bröstet och pressar den ovanför huvudet, sen till nacken, tillbaks ovanför huvudet och en sving ned...)
Skivstång: Knäböj med press, rodd, rullning med raka armar, situps med skuldror upp.
 

Kommentarer

  • nicole säger:

    Precis så kände jag med när jag köpte dom för några veckor sen ;) Fullt normalt. Men dom ÄR ju faktiskt apcoola! Men man får inte va rädd för uppmärksamhet - för det får man garanterat haha..

    Svar: Det var tack vare dig jag gick och petade på dom faktiskt!
    Chris

    2012-11-12 | 18:00:02
    Bloggadress: http://nicolesoraya.wordpress.com

Kommentera inlägget här: