Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Min sminksamling del 1.

Kategori: Allmänt.

Okej, såhär är det: Jag älskar smink. Läppglans, läppstift, kajalpennor, foundation, puder, rouge, penslar, borstar, glitter...
Men det allra allra bästa enligt min är paletter.
Jag vet att endel av er är nyfikna på min samling så jag ska börja med att visa de flesta av mina paletter. (Någon som vågar gissa sig på mitt favoritmärke sen? Någon?)

Några som jag verkligen saknar och måste få tag på till min samling är Urban Decays 15 years-palette, Too Faceds Sweet Dreams Makeup Collection och Stilas Wheel Palette.
Jag tänkte ganska snart klicka hem ett par stycken paletter ifrån märket Sleek.

Here we go. (Crappy bilder, sry men ni ser vilka det är i alla fall)


Urban Decay. Jag äger också "The Vegan Palette" som saknas på bilden.


Lite blandat. Jag ÄLSKAR Kat von D's paletter från Sephora men min absoluta favoritpalett är med på denna bilden och den kommer ifrån Sephora. (den med blommor på)



Såhär ser den ut. Åh vad jag älskar dig.


Lite Too Faced.


Och lite till.


Och lite till.


Klart jag har dom här med!


Och dom. ;)


Hej jag heter Chris och jag är sjuk i huvudet.
Vill ni se swatches? Mina nagellack? Vad?



Kommentarer

  • Maddis säger:

    omg.

    Jag la precis till din blogg i min bloglovin-feed. Jag har ju missat allt totalt :(((

    Jag vill inte se din sminksamling, jag vill ha den. Skriv in mig på ditt arv ifall det skulle ske en "olycka".

    2012-05-30 | 20:17:34
    Bloggadress: http://sindrobe.se

Kommentera inlägget här: