Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Glossybox april.

Kategori: Shopping.


Detta fick jag i månadens glossybox. Sammanfallet känns det mest "meh" men Illamasquas läppglans väger upp allt det andra. Det är i sheer forumla men inte i en nyans som jag själv skulle valt men jag älskar det! Jag ska absolut lägga en beställning från deras hemsida.
Natuvive bodylotion känns lite trist eftersom jag dels säljer det på jobbet, dels inte använder bodylotion.
Nagellacket från Nails Inc ska bli kul att testa. Fin färg.
Dagkrämen från L'Oréal ger jag till mamma då jag redan har anpassada krämer efter min i huvudsak feta hy, denna är inte för min hudtyp. På kortet man fick med med information om produkterna stod det dessutom att det skulle vara ett serum.
Volympuder för håret är inget för mig då mitt hår går ner till naveln, det går liksom inte att få volym i ett sånt hår.

Glossybox är en prenumerationstjänst där man i slutet på varje månad får hem en box med fem olika produkter för testning. Man fyller i en profil på hemsidan för att anpassa inehållet efter sig själv.
Kostnad 139:- per månad.
Länk: Glossybox

Kommentarer


Kommentera inlägget här: