Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

120509.

Kategori: Allmänt.

Igår släpptes Macs kollektion "Reel Sexy" på bland annat Kicks.se
Jag har i flera flera år velat ha deras Mineralize Skinfinsh i nyansen lightscapade. Den är om man ska tro alla andra, världens finaste highlighter. Det ska bli så spännande att få hem den och som tur är får man gratis frakt till valfri Kicks-butik om man handlar på deras webshop. Skönt att det ligger bredvid jobbet! Hoppas att det inte tar många dagar.

Jag fick förövrigt hem Nelly-sakerna och alltihopa åker tillbaks. Det saknades en knapp på den svarta/rosa klänningen och jag är så trött på det alltig är något fel. Jag har lagt många ordrar hos Nelly och varit med om: trasig vara (två gånger), saknad knapp, fel vara som levererats (två gånger), fel storlek och missad vara. Så nej Nelly, nu räcker det.
Fast deras kundtjänst är fantastisk!



Jag är riktigt dålig på att använda mina läppstift/glans så jag har plockar fram dom här och ska försöka att bättra mig!