Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Regent.

Kategori: Smink.

Dagen smink blev en snabb sak med endast en (!?) ögonskugga - finfina Regent från Make Up Store som jag haft i mina ägor i säkert fem år. (+ highlighter såklart)
När jag läser om denna nyansen hos andra skriver de flesta att den är grön/guld, jag tycker att den bara är guld, lite antikguld sådär.
Dagens rouge var Tremble från Illamasqua.
 
Tremble + Regent
 
Tremle - otroligt lättarbetat rouge. Mycket pigmet i det trots att det är ljusrosa, jag brukar annars få ösa på med färg men här räcker det att jag nuddar med borsten för att det ska plockas upp tillräckligt.
Regent - tyvärr krossad men det gör ju ingenting. Jättefin guldfärg om man inte vill ha "vanligt guld".
 
 
Helheten.
 
På jobbet. Här har jag lagt på "Lily Rose" från Illamasqua på läpparna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: