Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

TMI gym.

Kategori: Träning.

Idag provade jag något nytt. Jag var på TMI (träna med instuktör) i gymmet.
Det bjöds på "Deck of Cards" med följande fyra övningar:
Hjärtet - Armhävning på/med kettlebell.
Ruter - Boxhopp upp på bänk.
Klöver - Thrusters med skivstång (jag körde 17 kg).
Spader - Chins.
 
Vi körde två och två och när det blev hjärter gjorde vi det antalet armhävningar som kortet visade etc. Ess var så klart 14 repetitioner, och jokrarna (min grupp fick bägge) var 10 st burpees.
 
Sjukt jobbigt pass och jag sög såklart på chins (aldrig gjort dom förut och jag är både för kort, klen och för tung) och boxhopp är jag livrädd för då jag är så klantig och tror att jag ska göra mig illa (det gick dock bra men jag fick ha en stepbräda vid sidan om för att komma upp på bänken, men det var högt ändå!)
 
Men jag kan!
 
Blåsor i händerna efter chinsen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: