Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Juli månads Glossybox.

Kategori: Smink.

Jag är faktiskt rätt nöjd!
  • Tandkräm för vitare tänder från Brilliantsmile.
  • Lermask som renar på djupet. Anatomicals.
  • Koncentrerad c-vitamin i pulverform från Skinplan som man blandar i dagkrämen för extra lyster. Denna har jag dock redan och det är inte en produkt jag användet superofta, men jag ska ge den en ordentlig chans. Jag har läst på liten om den nu ikväll och det står att den förutom att bleka pigemtfläckar och äka hudens elasticitet även att den kan hjälpa till att förminska porer, så det låter ju lockande! Jag ser dock ingenstans hur ofta man ska använda den men jag vet att det på jobbet står var tredje dag men jag kan nu inte hitta någon information om detta.
  • Fotkräm för hårda hälar, och nagellack som ska ta bort missfärgnigar. Båda ifrån Alessandro.
Det ska bli kul att testa allt!
 
Skinplan har jag redan lite produkter ifrån eftersom vi har dom på jobbet:
 
Ögonkräm, fuktmask och två stycken Vitamin C Bossters.
 
Och lermasker är någor jag gillar:
Bra box denna månad Glossybox!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: