Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

Jobb, jobb och jobb.

Kategori: Smink.

Idag började jag att jobba efter semestern. Det var jobbigt. Måste ha nåt med namnet att göra. Men jag trivs bra på mitt jobb.
Drömde så klart en knasig dröm inatt inför detta:
 
Jag och en av mina gamla lärare var i Göteborg på Nordstan och tog en fika (hon hade blivit sjuk på något sätt och satt och ryckte hela tiden), sen kom det en pistolman och skjöt runt omkring sig, vi klarade oss som tur var och gick till ett Apotek och kollade på folk som inväntade intervall på recept (dvs att klockan var runt 00.00).
Sen hade jag ingenstans att bo så jag fick flytta in på mitt jobb vilket jag först tyckte var toppen: tänk att ha så nära! Sen blev jag lite orolig att jag alltid skulle behöva jobba eftersom jag alltid var där. Det sista jag minns är att våran jobbtelefon ringde och sen vaknade jag av väckarklockan...
Nej, jag processade inte alls det faktum över att jag hade ångest att gå tillbaka till jobbet...
 
Dagens smink blev en klassiker i alla fall: sotat!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: